مجتمع تفریجی و گردشگری بام لرستان

به نام خداوندی که جهان هستی را خلق کرد سلام در این مطالب به معرفی مجتمع تفریحی و گردشگری بام لرستان خواهیم پرداخت که در مرکز استان با امکاناتی عالی در حال ساخت و تکمیل شدن می باشد. مجتمع بام لرستان در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است و در ورودی جاده

کد خبر : 448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مجتمع تفریجی و گردشگری بام لرستان

به نام خداوندی که جهان هستی را خلق کرد

سلام

در این مطالب به معرفی مجتمع تفریحی و گردشگری بام لرستان خواهیم پرداخت که در مرکز استان با امکاناتی عالی در حال ساخت و تکمیل شدن می باشد.

مجتمع بام لرستان در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است و در ورودی جاده تهران به خرم آباد با نگاه کردن به سمت چپ جاده قابل مشاهده می باشد.

امکانات این مجتمع نظیر:محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان لرستان،موزه حیات وحش،باغ وحش تحقیقاتی،مرکز تحقیقات تولید نهال ، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی ، مجموعه تحقیقاتی ایستگاه جانوری استان، ایستگاه فراوری کود،مسیرخودرویی برای رسیدن به نقطه اوج مجموعه با عنوان بام شهر،رصد خانه کاسین به عنوان مدرن ترین مرکز نجوم و ستاره شناسی کشور و خاورمیانه،مرکز تحقیقات تاریخ طبیعی و مطالعات زیست محیطی،جاده سلامت، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی می باشد.

هتل برای اسکان و لذت بردن مسافران و گردشگران از امکانات این مجتمع در حال ساخت می باشد.

با بازید از این مجتمع در شب می توان نمایی بسیار زیبا از شهر خرم آباد و دیدنی های تاریخی آن مانند قلعه فلک الافلاک را به نظاره نشست و با گرفتن عکس های بسیار زیبا خاطرات بسیار خوبی را در کنار خانواده ثبت نمود

مصیب رجب زاده

https://diarelorestan.ir

دیار لرستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.