وضعیت کارگران کشت و صنعت لرستان

سلام روزگار هر چه باشد دگر آن زمان قدیم نیست حالا روزگار رسانه هاست. هر که آمد تکه ای از خاک لرستان را به نامش زدند تا لرستان آباد شود اما همان تکه فقط صاحب غیر بومی پیدا کرد و خلاص. دگر آن زمان نیست که هر کار بخواهید بکنید و جوابگو هم نباشید دگر

کد خبر : 961
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
وضعیت کارگران کشت و صنعت لرستان

سلام
روزگار هر چه باشد دگر آن زمان قدیم نیست حالا روزگار رسانه هاست.

هر که آمد تکه ای از خاک لرستان را به نامش زدند تا لرستان آباد شود اما همان تکه فقط صاحب غیر بومی پیدا کرد و خلاص.
دگر آن زمان نیست که هر کار بخواهید بکنید و جوابگو هم نباشید دگر وقت پیگیری رسانه های است که به دنبال جواب سوال های بی پاسخ سال های گذشته هستند.
درسته سازش با دیگران خوب است اما سازش با آن ها که به بهانه آباد کردن لرستان و ساخت کارخانه و ایجاد شغل زمین گرفته و کاری نکرده اند جایز نیست چون نتیجه این سازش ها همان می شود که این روزها شاهد آن هستیم یعنی دادن شعار بی اقدام در لرستان و در جواب سوال ها گفتن این جمله(لرستان مردمی غیور دارد) و تمام.
وای بر مسئولان و نمایندگان لرستان که در مقابل زیاده خواهی غیر بومی ها سکوت کنند
آنها که به بهانه ایجاد شغل در لرستان زمین گرفته اما هیچ کاری نکرده منتظر باشد که بزودی با قانون روبرو خواهند شد و آنچه گرفته اند را باید برگردانند این را هم بگویم آنچه به شما داده شده برای شما نیست و امانتی هست در اختیار شما.
این روزها در اقدامی ناشایست یکی از سهامداران و مسئول کشت و صنعت لرستان خطاب به کارگران این مجموعه جمله ای را به زبان آورده که لایق خودش بوده که حتی تکرار آن را درست نمیدانم.

حرف این آقای از خود راضی را درد میدانم برای من لرستانی زیرا خودمان باعث شده ایم همچین افرادی جای جولان دادن پیدا کرده و به اینجا برسند که خود را در جایگاهی بدانند که هر چه در عقل ناقص و خرابشان نفش می بندد را بر زبان بیاورند

1:از این پس کوچکترین حرفی که توهین به حتی یکنفر از هم استانی هایمان باشد آن هم بدون دلیل قانع کننده رسانه ای خواهد شد.

2:دیگر اقدام ما رسانه ای کردن زمین ها و دیگر امکانات لرستان خواهد بود که در اختیار افرادی قرار داده شده تا شغل ایجاد کرده اما کاری انجام نداده اند و حالا فکر می کنند صاحب آنها هستند.

 

 

مدیر مسئول سایت دیار لرستان

مصیب رجب زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.