حرفی با مسئولان

سلامی گرم و صمیمی به مسئولان عزیز استان لرستان از استاندار محترم گرفته تا شهردارهای هر شهرستان در استان همیشه سربلندمان لرستان. قبل ار گفتن مطالب مورد نظر خود باید از زحمات شما عزیزان قدردانی و تشکر کنم از جمله زحمت های شما که قابل ستایش می باشد می شود به موارد زیر اشاره نمود:

کد خبر : 481
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
حرفی با مسئولان

سلامی گرم و صمیمی به مسئولان عزیز استان لرستان از استاندار محترم گرفته تا شهردارهای هر شهرستان در استان همیشه سربلندمان لرستان.

قبل ار گفتن مطالب مورد نظر خود باید از زحمات شما عزیزان قدردانی و تشکر کنم از جمله زحمت های شما که قابل ستایش می باشد می شود به موارد زیر اشاره نمود:

سر و سامان دادن به دریاچه کیو که زیبایی و یکی از مناطق دیدنی شهر خرم آباد می باشد

باز کردن حریم قلعه فلک الافلاک نگین همیشه سربلند استان لرستان و شهر خرم آباد

اما من به عنوان یک لرستانی و یک شهروند خرم آبادی گلایه های از شما عزیزان دارم که مطمئن هستم تک به تک هم استانی ها و شهروندان خرم آبادی با این گلایه های من موافق هستند که شامل چند مورد اساسی می باشد که در ذیل ذکر خواهند شد و در پایین هر گلایه یک راه حل هم ذکر کرده ام

1: وقتی در کوچه و خیابان های شهرمان می گردیم با حفاری های در سطح معابر و خیابان ها مواجع هستیم که چهره شهر را نازیبا نموده اند.

راه حل ساده رفع این مورد رسیدگی و اجبار نمودن سازمان حفر کننده در سطح شهر می باشد که باید بعد از حفر و انجام کار سریعا نسبت به پر نمودن این حفرها اقدام نمایند تا زیبایی شهر از بین نرود.

2:سال هاست که یکی از آثارهای تاریخی شهر خرم آباد در معرض از بین رفتن قرار گرفته و هیچ اقدامی برای مانع شدن از این اتفاق ناگوار انجام نگرفته است و نوشته های این اثر باستانی(سنگ نبشته، سنگ نوشته) در حال از بین رفتن می باشند.

راه حل ساده این مورد هم چیزی نیست جز ساختن یک حفاظ شیشه ای برای این اثر که مانعی باشد در برابر فرسودگی و از بین رفتن نوشته های تاریخی این اثر باستانی

3: من خود به عنوان یک شهروند خرم آبادی به هیچ عنوان قادر به راهنمایی نمودن مسافرین و گردشگران عزیزی که به شهر خرم آباده آمده اند نمی باشم چونکه در شهر خرم آباد تابلوهای راهنما یا وجود ندارد یا اگر هم هست به هیچ عنوان راهنمایی خوبی برای مسافرین و گردشگران عزیز شهر خرم آباد نیستند.

راه حل این مورد هم ساده و کم هزینه می باشد اما باعث می شود صنعت گردشگری در استان و شهر خرم آباد رونق یابد و راه حل ها از این قرار می باشد:

زدن تابلوهای راهنما برای پیدا کردن مناطق دیدنی شهر توسط مسافرین محترم

برپای کیوسک های راهنما در میادین بزرگ شهر برای راهنمایی مسافرین.

 

در همین مطلب اعلام می کنم من به عنوان یک شهروند نیاز می بینم مواردی که باعث می شود نظر و دید گردشگران عزیز نسبت به استان لرستان و شهر خرم آباد عوض می شود را ذکر کنم تا این موارد برطرف گردنند تا بتوانیم پیشرفت و رونق استان عزیزمان را  ببینیم

 

نوشته شده توسط:مصیب رجب زاده

عکس برگرفته از(گوگل)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.